Footy-World Forums

The World of Footy At Your Fingertips!


    I Won !!!!!

    Share
    avatar
    Niall
    Admin

    Posts : 138
    Join date : 2008-11-24

    I Won !!!!!

    Post  Niall on Sat Dec 06, 2008 4:22 pm

    I won £6,000 today Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    I will put some into the forums to improve it though guys Wink

    I know im not ment to put links on these forums

    But as we are a community and i want you to make money too

    I will give you the link.

    The only thing i ask is if you win loads it would be great for you to donate some to footy-world Cool

    Betting System

    Im not a betting man but my friend reccomened it to me so i gave it a try

    I actually cant believe i won something tbh.

    I will keep you posted if i win anything else guys!

    Very Happy
    avatar
    Marinese Boxer
    Getting Started
    Getting Started

    Posts : 97
    Join date : 2008-11-30
    Location : San Marino

    Re: I Won !!!!!

    Post  Marinese Boxer on Sat Dec 06, 2008 11:56 pm

    This actually work?
    avatar
    Niall
    Admin

    Posts : 138
    Join date : 2008-11-24

    Re: I Won !!!!!

    Post  Niall on Sun Dec 07, 2008 3:52 am

    Suprisingly yes, i couldnt believe it since it doesnt look very good but a friend highly reccomended it cheers
    avatar
    Lonno Boi
    Beginner
    Beginner

    Posts : 22
    Join date : 2008-12-05
    Age : 23
    Location : Waterford

    Re: I Won !!!!!

    Post  Lonno Boi on Sun Dec 07, 2008 5:13 am

    lol!
    If It Helps The Forum Keep It Up santa
    avatar
    Marinese Boxer
    Getting Started
    Getting Started

    Posts : 97
    Join date : 2008-11-30
    Location : San Marino

    Re: I Won !!!!!

    Post  Marinese Boxer on Sun Dec 07, 2008 7:36 am

    $97 to buy?
    avatar
    Niall
    Admin

    Posts : 138
    Join date : 2008-11-24

    Re: I Won !!!!!

    Post  Niall on Sun Dec 07, 2008 8:42 am

    Marinese Boxer wrote:$97 to buy?

    Yeah seems bad but i took the risk Cool

    Made it back within a week Very Happy Very Happy

    Dont know if it was just my luck or not.

    People are making thousands off it everyday apparently

    also if your going to get it, i would get it quick as it goes back up to $297 soon
    avatar
    Marinese Boxer
    Getting Started
    Getting Started

    Posts : 97
    Join date : 2008-11-30
    Location : San Marino

    Re: I Won !!!!!

    Post  Marinese Boxer on Sun Dec 07, 2008 11:39 am

    Hmm i'm not too sure lol as i don't understand what the hell ya gotta go! Razz
    avatar
    Robertos 7
    Persistent Poster
    Persistent Poster

    Posts : 116
    Join date : 2008-11-30
    Age : 23
    Location : Glasgow

    Re: I Won !!!!!

    Post  Robertos 7 on Mon Dec 08, 2008 4:38 am

    Meh sounds dodgy to me.
    avatar
    Niall
    Admin

    Posts : 138
    Join date : 2008-11-24

    Re: I Won !!!!!

    Post  Niall on Mon Dec 08, 2008 8:53 am

    Yeah it does look quite bad but worked for me,

    Im not saying you have to do it Wink

    Just thought i would tell the community since i made loads from it Very Happy
    avatar
    KP
    Beginner
    Beginner

    Posts : 16
    Join date : 2008-11-30

    Re: I Won !!!!!

    Post  KP on Thu Dec 11, 2008 2:52 pm

    Nice to see you've bagged yourself a bit of cash Niall. I'd rather NOT take the gamble though. But it does look promising, but risky.

    Well Done.

    Sponsored content

    Re: I Won !!!!!

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Sep 26, 2018 4:57 am